Γιατί δε μπορώ να χάσω κιλά; Τι λέει η Μίντυ Πελζ

Γιατί δε μπορώ να χάσω κιλα

Η ερώτηση που συχνά απασχολεί είναι Γιατί δε μπορώ να χάσω κιλα. Η γνωστή γιατρός Μίντυ Πελζ που εξειδικεύεται στο fasting (διαλειμματική νηστεία) σε πρόσφατο βίντεο της στο youtube ανέφερε μερικούς από τους λόγους που συμβαίνει αυτό και έδωσε συμβουλές αντιμετώπισης.

H γιατρός ανέφερε ότι η απώλειας λίπους ειδικά στην κοιλιά είναι η αρχή για να μπορείς να αγαπήσεις το σώμα που ζεις.

Το περιττό αυτό λίπος λειτουργεί προσθετικά και προέρχεται από 3 αιτίες σύμφωνα με τη γιατρό. Η ζάχαρη, τα φαγητά υψηλού γλυκαιμικού δείκτη, ειδικά τα επεξεργασμένα φαγητά που περιέχουν ζάχαρη δημιουργούν απόθεμα λίπους. Ειδικά αν το σώμα σας δε μπορεί να κάψει όλες αυτές τις τροφές, τις μετατρέπει σε λίπος στην κοιλιά.

Γιατί δε μπορώ να χάσω κιλά; Ο παράγοντας κορτιζόλη

Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας που εμποδίζει την απώλεια κιλών είναι η Κορτιζόλη, αναφέρει η Μίντυ Πελζ. Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι τα χημικά που ο οργανισμός αντιμετωπίζει ως άγνωστα οιστρογόνα.

Είναι χημικά μεταμφιεσμένα σε οιστρογόνα, τα κύτταρα μας τα βλέπουν και λένε “ω θεέ μου μοιάζετε με οιστρογόνα” αλλά δε ξέρει πως να τα χρησιμοποιήσει και τα μετατρέπει σε λίπος στην κοιλιά, σημειώνει η γιατρός.

Ας ξεκινήσουμε με την κορτιζόλη που αν αντιμετωπιστεί σωστά, δε θα χρειαστεί να κάνετε δίαιτες με ακραίους περιορισμούς θερμίδων για να μην παίρνετε λίπος στην κοιλιά. Ακολουθήστε αυτά τα “κόλπα” για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα αυτό… Η κορτιζόλη έχει ένα κύκλο, αυξάνεται μέσα στο πρώτο δίωρο από τη στιγμή που τα μάτια μας θα αντικρίσουν τον πρωινό ήλιο. Αν κινείστε ή γυμνάζεστε κάντε το τις πρωινές ώρες.

Ακόμη κατά τη διάρκεια της ημέρας, αν τα επίπεδα κορτιζόλης ανέβουν (από άγχος, στρες, καθημερινότητα, εργασιακό άγχος)…κινηθείτε! Σηκωθείτε από την καρέκλα σας και κάντε έστω και μικρές κινήσεις. Αν για παράδειγμα έχετε ξεχάσει να κάνετε μια δουλειά, μόλις το θυμηθείτε η κορτιζόλη ανεβαίνει και εσείς μπορεί να καθίσετε στο γραφείο σας και να νιώθετε ενοχές. Η κορτιζόλη είναι η ορμόνη που σκοπό έχει να μας κινήσει όχι να μας “καθίσει”. Κινηθείτε μόλις νιώσετε στρες! Κάντε μια μικρή βόλτα, κάντε εργασίες που απαιτούν έστω και λίγη κίνηση, κάντε μικρές ασκήσεις στο γραφείο όπως “καθίσματα” squats. Αρκεί να περπατήσετε γύρω από το τετράγωνο του κτιρίου σας για να πέσουν τα επίπεδα κορτιζόλης.

Γιατί δε μπορώ να χάσω κιλά; Ο παράγοντας οιστρογόνα

Αναφορικά με το ερώτημα “Γιατί δε μπορώ να χάσω κιλά” ο παράγοντας οιστρογόνα παίζει σημαντικό ρόλο. Ειδικά για τις γυναίκες σε εμμηνόπαυση. Και οι άντρες επηρεάζονται αλλά στις γυναίκες σε εμμηνόπαυση αυτό επιβαρύνει περισσότερο σύμφωνα με τη Μίντυ Πελζ. Για να κάνουμε αποτοξίνωση οιστρογόνων πρέπει να τρώμε πολλά πράσινα. Φάτε πολλά πράσινα λαχανικά και όχι συνεχώς τα ίδια. Δημιουργήστε ποικιλίες με λαχανικά και διαφοροποιήστε τα ανά ημέρες. Όσο μεγαλύτερη η ποικιλία, τόσο περισσότερα είδη καλών βακτηρίων στον οργανισμό σας θα αναπτυχθούν και θα κάνουν τη δουλειά που πρέπει. Θέλουμε οιστροβολόνη που αποτελείται από αυτά τα βακτήρια που διασπούν τα οιστρογόνα και τα διώχνουν από το σώμα. Για να αναπτυχθεί αυτό το σετ βακτηρίων πρέπει να τρώμε πολλά διαφορετικά πράσινα. Με τα χρόνια, με τη χρήση αντιβιοτικών και φαρμάκων, τα βακτήρια αυτά μικραίνουν. Τα χρειαζόμαστε!

Δοκιμάστε επίσης τη χρήση καστορέλαιου, λέει η γιατρός. Αλείψτε το στην κοιλιά σας το βράδυ και φορέστε ένα ρούχο από πάνω, το ρούχο ναι θα λερωθεί αλλά η κοιλιά σας θα βελτιωθεί με τον καιρό.
Και φυσικά αποφύγετε τις τροφές με χημικά για να γλυτώσετε από μιμητές οιστρογόνων.


Μοιραστείτε το

Ομάδα σύνταξης

Ομάδα σύνταξης

Οι πιο επίκαιρες και επιστημονικές πληροφορίες για καλή διατροφή και υγεία.

Η γνώμη σας